Teamzone200
 
ONLY_Z_WHITE.png

מערכת אימונים שבועית

אימוני כושר רחובות

 מערכת שעות חדשה ודנדשה עם שלושה מתחמי אימון ואימונים מיוחדים ובלעדיים. הושקעה מחשבה רבה בתכנון מערכת השעות המיוחדת שלנו על מנת להמשיך ולשמור על קבוצות אימון קטנות, איכותיות וביחס אישי. המערכת הייחודית והבלעדית הזו מאפשרת גישה ללא הגבלה לכמות שעות אימון מבין הגבוהות בארץ , ובאיכות הגבוהה ביותר! הכוללת גם אימוני בוקר וגם אימוני ערב ומאפשרת לנו לתכנן ולעקוב מקרוב אחר ההתקדמות של כל אחד ואחת מכם. 

HERO

ה-אימון למתאמנים שאוהבים להיות מופתעים כל פעם מחדש, אתגר פיזי ומנטלי שיחזק אתכם בכל דרך אפשרית - כי כולם נולדו להיות גיבורים

אימוני קבוצה רחובות

HIIT

אימון מחזורי בעצימות משתנה שילוב תרגילי אירובי וכוח להגעה למקסימום שריפה קלורית בזמן קצר.

Squat Workout

ADRENALINE

השיעור שיתן לכם בוסט חזק לאדרנלין ולחילוף החומרים. חלק ראשון ממוקד טכניקה, כוח, שיפור מיומנויות, סבולת שריר וחיטוב, וחלק שני - מטקון בעצימות גבוהה שיגרום לשריפה קלרית מוגברת ולשריפת שומן מירבית

כושר פונקציונאלי רחובות

KICKBOX

קיקבוקס הוא אימון אירובי המשלב תנועות מאומנויות לחימה ותנועות פונקציונאליות, כל זאת באנרגיה מטורפת, מוזיקה מקפיצה במיוחד ודופק גבוה. השיעור "מבליט ריבועים" מאחר ושריפת השומנים בו כך גבוהה.

קיקבוקס אירובי רחובות

360

אימון מחזורי בסגנון תחנות: שילוב של תרגילי אירובי, כוח וחיטוב, ומעבר בין התחנות השונות. האנרגיה הקבוצתית, הגיוון בתרגילים והשריפה הקלורית הם המנוע העיקרי באימון הכל כך כיף הזה.

כושר פונקציונאלי רחובות

ASS & ABS

אימון ממוקד למה שאנחנו הכי רוצים לחטב - ישבן, ירכיים ובטן תתכוננו לשריפה אמיתית ולחיטוב מקסימלי, עם המון הנאה וכיף מילת הקסם - חיטוב, חיטוב, חיטוב.

אימון כושר רחובות

GYMNAST WOD

תרגול של יסודות ההתעמלות והקליסטניקס בו הגוף הוא האביזר היחיד שצריך מטרת האימון - חיזוק כל שרירי הגוף, שיפור מרכיבי הכושר הגופני, חיזוק שרירי הליבה והקניית יכולת מקסימלית לשליטה מלאה בכל מנח גוף - והכל כנגד התנגדות משקל הגוף בלבד. האימון כולל תרגול עמידות ידיים, מתח, מקבילים, פלאנקים, תרגול על טבעות ועוד.

אימוני קבוצה רחובות

STRENGTH ZONE

אימון כוח הכולל שימוש במשקולות יד, מוטות וקטלבלס לביצוע מגוון רחב של תרגילים המחזקים ומחטבים את הגוף.

לחיזוק סימטרי, להעלאת מסת השריר, לשיפור סבולת השריר ולחילוף חומרים מהיר יותר דגש עיקרי על טכניקה נכונה ודיוק תנועתי.

אימוני משקולות רחובות

PILATES

תרגול המתמקד בחיזוק שרירי הליבה והיציבה כך שהגוף יוכל לבצע את המטלות היומיומיות במינימום מאמץ, ללא שחיקה מיותרת, וללא פגיעות גופניות. בתרגול נגיע לטווחי תנועה גדולים יותר במפרקים ולאורך כל עמוד השדרה, ובכך למנוע לחץ שנוצר על החוליות והמפרקים.

פילאטיס רחובות

YOGA

תרגול אסנות (תנוחות) ודפוסי נשימה לחיזוק כל שרירי הגוף ושיפור הגמישות בנוסף העמקת המודעות העצמית מתאים לכל הרמות.

יוגה ברחובות