Teamzone200 25 טיפים לשמירה על כושר גם במהלך חופשת הקיץ
top of page

25 טיפים לשמירה על כושר גם במהלך חופשת הקיץ

עודכן: 28 באוג׳ 2018

עוד שנת לימודים הסתיימה לה וחופשת הקיץ החלה... הילדים בחופש ואנו מתכננים איך להעביר איתם את הזמן, יוצאים לחופשה משפחתית בארץ ובחו"ל, מוצאים להם כל תעסוקה אפשרית, אבל איפשהו בתוך כל הכאוס והלחץ הזה אנו שוכחים את עצמנו ואת כל מה שבנינו במהלך השנה מבחינת כושר ותזונה.

השנה אנחנו לא ניתן לחופשה הזו להוציא אתכם מכושר!

קבלו 25 טיפים חזקים בעזרתם תוכלו לקחת שליטה ולהוביל גם את המשפחה לחופשת קיץ בריאה ומתוכננת מבחינת תזונה ואימונים, ובדרך תמשיכו להתמיד גם באימונים שלכם כך שגם אתם תחזרו בשיא הכושר מכל החופשות ואירועי הקיץ!


שמירה על כושר ופעילות גופנית

1. תכנון נכון - כבר בתחילת כל שבוע שריינו לכם לפחות שני אימונים בלו"ז, שאי אפשר להזיז. בדיוק כמו כל דבר אחר שתיכננתם גם את האימונים שימו בסדר העדיפויות שלכם.


2. תהנו מהפעילות - מזג האוויר מאפשר לנו לעשות המון פעילויות גם בחוץ - לא חייבים להיות פעילים רק בחדרי כושר. צאו לרכיבות על אופניים, להליכות משפחתיות, צאו לכמה דקות שחייה בזמן שהמשפחה מבלה בבריכה ועוד.


3. תהיו בקשר עם המאמנים שלכם - בקשו לעדכן את המאמן שלכם אחרי כל אימון שאתם עושים. זה כמובן יגביר את המוטיבציה שלכם להתאמן.


4. הכינו אוכל מראש - חוץ מהחיסכון הכספי, כאשר אתם מכינים את האוכל מראש לטיולים משפחתיים, אתם יודעים בדיוק מה יש באוכל. תכינו אוכל מזין ובריא לכל המשפחה ותרוויחו מכל הכיוונים.


5. החליפו מתוקים בפירות העונה המרעננים - זכינו לפירות מתוקים ומרעננים בזמן הקיץ. הכינו אותם לקינוח במקום מתוקים אחרים - וזיכרו גם פירות אוכלים במידה.


6. שימו לעצמכם גבולות - בחופשה אנו נפגשים המון עם חברים, מטיילים ונהנים אך גם נוטים לשתות ולאכול יותר. אין צורך להגביל את עצמכם לגמרי, אך תציבו לכם גבולות שאותם לא תחצו, למשל: לא יותר משתי כוסות אלכוהול בשבוע...


7. שתפו את כל המשפחה - גם בטיולים וגם בחופשות דאגו לשתף את כולם. תביאו אתכם כדור משחק לשחק כדורגל, קחו אתכם מטקות או פריזבי לים, הרכיבו רשת ושחקו כדורעף ביחד, תמציאו משחק בו כולם יכולים לשחק במים ועוד...


8. הימנעו מתירוצים - "תוצאות, לא תירוצים"!

כולם עסוקים בחופשה, זה לא סוד. הורים, ילדים, משפחות. אבל אחרי הקיץ באים החגים, וגם שם אנחנו מתרצים "אחרי החגים" וכך יוצא שכמה חודשים אנחנו יוצאים מהתלם... אל תיכנעו לתירוצים של עצמכם - הם רק תירוצים!


 

בחופשה בחו"ל:


9. לאכול לפני ההגעה לשדה התעופה - הגיעו לשדה התעופה אחרי שכבר אכלתם, גם תחסכו כסף וגם לא תתפתו לאכול ג'אנק.


10. נצלו את זמני ההמתנה בטיסות להליכה בטרמינל - תכננו חצי שעה הליכה בטרמינל למטרת כושר (לא לקניות) גם בטרמינל. יש המון מקום ללכת והרבה הסחות דעת שינעימו לכם את ההתעמלות.


11. תכננו ללון במלונות עם חדרי כושר - עצם העובדה שתדעו שיש במלון מתחם כושר יתן לכם מוטיבציה לצאת לאימון, לנקות את הראש ולהיות קצת עם עצמכם במיוחד במהלך טיולים משפחתיים.


12. התוכנית שלנו! - גם אם אין חדר כושר במלון שלכם, יצרנו עבורכם תוכנית אימונים מיוחדת שתוכלו לעשות לבד או עם המשפחה. התוכנית כוללת אימונים, הסברים, סרטונים ותוכנית שבועית! קבלו אותה בחינם מאיתנו!


13. נצלו את המיקום החדש והמיוחד בו אתם נמצאים - דמיינו את עצמכם עושים את האימון שאתם רגילים ואוהבים על חוף מהמם בנאפולי, או ביער מושלם בקנדה. שינוי אווירה וסצנה עוזר המון במוטיבציה ויעזור גם בגיוון האימונים שלכם.


14. הליכה רגלית - תשכחו מאוטובוסים של תיירים, תחוו את העיר בה אתם נמצאים בצורה רגלית. תרגישו את העיר ברגליים ולא על גלגלים...


15. מד צעדים - ואם כבר הליכה רגלית קחו אתכם מד צעדים שתוכלו להשוויץ לחבר'ה על כמות הצעדים שעשיתם ביום. אחרי יום אחד של הליכה הציבו לעצמכם יעד שביום הבא תעברו את מספר הצעדים, או הציבו לעצמכם מטרה כללית למספר צעדים כולל במשך כל הטיול...


16. נסו דברים חדשים - חופשות יכולות להוציא מכם דברים שאף פעם לא ניסיתם, למשל: חתירה בקייק, טיפוס הר, עליית הרבה מדרגות, צלילות ועוד...


17. וותרו על המעליות - כבר בתחילת החופשה קבלו החלטה קבוצתית שלפחות פעם ביום אתם עולים לחדר במלון במדרגות ולא במעלית.


18. בנסיעות ארוכות תכננו עצירות דינאמיות - כאשר ישנה נסיעה ארוכה בין מקומות, תכננו את העצירות שלכם במקומות בהם ניתן לבצע פעילות מסויימת, למשל: מסלול הליכה קצר, כניסה לאגם, עליית מדרגות לראות נוף מלמעלה ועוד...


19. תכננו היכן תאכלו לפני תחילת הנסיעה - זה ימנע מכם לעצור במקומות מזדמנים בהם מגישים רק אוכל מהיר.


20. מותר לכם גם להתפנק - חלק מהטיול הוא לחוות תרבויות ואוכל מקומי. אל תמנעו מעצמכם מאכלים מיוחדים / מתוקים / אהובים, אלא תכננו פינוק אחד כל יומיים או שלושה, ולא כל יום או אחרי כל ארוחה.


21. בקרו בשווקים המקומיים - שוק מקומי הוא מקום נהדר לחוות תרבות מקומית, להריח, להרגיש את הטעמים השונים ובנוסף זהו מקום בו תוכלו לקנות אוכל טרי, פירות וירקות ולהכין לעצמכם אוכל מזין ובריא ליום ויום ובמיוחד לנסיעות ארוכות.


22. שתו הרבה מים - זה לא חדש ששתיית מים עוזרת בשמירה על משקל, תורמת לחילוף חומרים ומעודדת פינוי פסולת מהגוף. וותרו על משקאות מתוקים ושתו הרבה מים. השינוי הקטן הזה יכול לעשות הבדל ענק בכמות הסוכר שתכניסו לגוף במהלך הטיול!


23. התנתקו מרשתות חברתיות ומכשירים ניידים - אנו יכולים לבזבז שעות ברשתות חברתיות ומול המסך - כן גם בטיולים! נסו להתנתק, להרים עיניים ולחוות את החופשה בדרך שלכם, ללא הצורך המתמיד לשתף את כל העולם. קחו בחשבון שכל כניסה לרשת חברתית יכולה להוביל לכמות זמן לא מבוטלת של ישיבה ממושכת.


24. תארזו את האביזר הזה - חבל קפיצה הוא אביזר קל, קטן, קומפקטי ויעיל ביותר איתו תוכלו לעשות אינסוף אימונים טובים!!! חוץ מזה שקפיצות בחבל הינה פעילות אירובית מדהימה ששורפת המון קלוריות!!!


25. תהנו! - לא משנה היכן את מבקרים או מה אתם עושים - פשוט תהנו! רמות גבוהות של לחץ יכולות לגרום לעלייה במשקל ולהעלאת אחוזי שומן. נצלו את החופשה לטעינת מצברים ולשחרור מנטלי. גם אם פספסתם אימון או הרגשתם שאכלתם יותר מידי בארוחה, אל תהיו קשים עם עצמכם, תמשיכו הלאה ותחזרו לתלם בכלום זמן!






363 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page