Teamzone200 בשביל לראות תוצאות צריך לעבוד קשה!
top of page

בשביל לראות תוצאות צריך לעבוד קשה!

עודכן: 6 בפבר׳ 2020

השנה האזרחית החדשה הביאה עימה בשורה, התרגשות וציפייה להתחלה חדשה. נקבעו מטרות, חדרי הכושר התמלאו להם ותפריטי הדיאטה עפו באוויר לכל מי שרק רצה...

עברו כמה שבועות, והינה ההתלהבות הולכת ופוחתת, יום גשום השאיר אותנו בבית במקום ללכת לאימון ועוד אירוע משפחתי גרם לנו לאכול טיפה יותר ממה שכתוב בתפריט.

מדוע זה קורה לנו? למה אנחנו מתלהבים כל כך בהתחלה אבל מוותרים כל כך מהר? ננסה לבדוק את זה בבלוג הבא...



עבודה קשה מביאה תוצאות

מהניסיון שלנו לאורך השנים, הירידה הכי גדולה במוטיבציה היא בגלל שאנשים לא ראו את התוצאות שרצו. למה הפסקת להתאמן? כי לא ראיתי שאני משתפר או מתחטב, למה הפסקת עם התפריט? כי לא ראיתי ירידה במשקל, למה הפסקת עם הריצה? כי עדיין קשה לי להשלים קילומטר אחד של ריצה ללא הפסקה.

בשורה התחתונה - ישנה מטרה מסויימת שרוצים להשיג בזמן קצר ובאופן מיידי, וכשזה לא מגיע כפי שציפינו - אנחנו פשוט מוותרים.

It's a slow process, but quitting won't speed it up!

כיום, אנו יכולים להשיג כמעט כל מה שנרצה ממש תוך דקות בודדות. הכל קל, זמין ונגיש. בעולם הגלובלי אנחנו מצפים לקבל תוצאה מיידית ובמינימום מאמץ.

בנוסף, אחד הגורמים העיקריים להתחלה של משהו חדש הוא כי ראינו את ההצלחה אצל מישהו אחר. מישהו במסגרת הקרובה שלנו חווה הצלחה במשהו ואנו רוצים גם, ומצפים שזה יקרה באופן מיידי.

חברות גדולות המשווקות תוספים תזונה למשל, מנצלות את הרצון הזה שלנו כדי להיכנס לנו לכיס. הם דואגים לפרסם לנו שלל פרסומים של מוצרים שיגרמו לנו לראות תוצאות תוך זמן קצר ואנו נופלים למלכודת כל פעם מחדש.

הבעיה היא, אנחנו משכנעים את עצמנו שעשינו הכל - הרי קנינו את המוצר, נפגשנו עם דיאטנית ועשינו מנוי לחדר כושר אבל אנחנו לא רואים תוצאות... אך לא לקחנו בחשבון שזה לא מספיק רק להתחיל, אל חייבים גם להתחייב - להתחייב לעבודה קשה! ומכאן באה הנפילה, הויתור והנורא מכל - כנראה שלא נחזור לנסות שוב בזמן הקרוב.


רב רובם של אותם אנשים אשר חוו הצלחה מסתירים מאיתנו את הפרט הכי חשוב - ההגעה לתוצאות היא ללא קיצורי דרך ולוקחת זמן!

תוצאות דורשות עבודה קשה, יום אחרי יום, שבוע אחרי שבוע, שנה אחרי שנה - תהיו בטוחים שבסוף הדרך הארוכה ולעיתים המתישה הזו, התוצאות יגיעו!

תשאלו כל אדם מצליח, איש עסקים, ספורטאי או איש ציבור - האם הדרך להצלחה הייתה קלה ובטוחה? אין סיכוי! הדרך הייתה רצופת מכשולים וארוכה מאוד.


איך בכל זאת נחזיק מעמד?

כל פעם שבא לכם פשוט לוותר, להישאר על הספה או להמציא תירוץ, תזכירו לעצמכם למה התחלתם מלכתחילה, מה דחף אתכם לצאת לדרך, תזכירו לעצמכם שיתכן ושנה מהיום תצליחו את אחד התרגילים הכי קשים שדימיינתם - אך אם תתייאשו זה לעולם לא יקרה!

אימון כושר בקבוצה איכותית או עם מישהו שנותן לכם מוטיבציה ומשמעת עצמית יכול לתת לכם פוש חזק אף יותר.

ברגע שתהיו מוכנים, מנטלית, לעבוד קשה ולאורך זמן, כבר עשיתם צעד משמעותי אל עבר ההצלחה שלכם, ותהיו גאים בעצמכם כל פעם מחדש על שלא ויתרתם גם כשהיה קצת קשה.

כי...

גם לכם מגיע להצליח!



לעוד טיפים, מידע והכוונה, אנחנו פה בשבילכם...

בהצלחה :)

שלכם,

סטודיו הכושר של רחובות Team Zone.

166 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page