Teamzone200 הכל על אימוני רצועות - כולל מאגר תרגילים נרחב
top of page

הכל על אימוני רצועות - כולל מאגר תרגילים נרחב

עולם שלם של כושר ותנועה נגלה לכולנו בעזרת רצועות האימון.

ניתן למקם את הרצועות בכל מקום יציב וקבוע והוא מאפשר לנו מאגר תרגילים רחב מאוד, החל משרירי רגליים, ידיים, בטן, שיווי משקל וכמובן גם תרגילי אירובי.

בעזרתו ניתן לבצע אימוני חיטוב, כוח ושריפת שומנים - והכל כנגד משקל הגוף שלנו.

מהם היתרונות? ואילו תרגילים ניתן לבצע - כל התשובות בבלוג...



אימוני הרצועות הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות. נוצרו שיעורים מיוחדים רק עם האביזר הזה, ומתחמים שלמים בתוך חדרי כושר הוקדשו למתקני רצועות. הרצועות הן בעצם גרסה קלה ומודרנית יותר למתקן הטבעות שבו משתמשים המתעמלים.

היתרון הגדול ביותר של רצועות האימון, הוא בזה שניתן להתקין אותם כמעט בכל מקום בחוץ, בבית או בחדר הכושר. ניתן להתקין ולהסיר את הרצועות בקלות והן מאוד קלות להעברה ממקום למקום.

אימון עם רצועות יתנו לכם מגוון אדיר של תרגילים שרובם דורשים מאמץ של שרירי הליבה. מאחר והרצועות אינן קשיחות הגוף צריך לעבוד יותר קשה על מנת לייצב את עצמו, ועל כן יש עבודה מאוד חזקה של כל שרירי הגוף ובעיקר שרירי הליבה. שרירי הליבה אלו השרירים הפנימיים ביותר וחשוב מאוד לחזק אותם.


אימון כושר עם רצועות

אתם רק מתחילים באימונים? אימון הרצועות מאפשר אימון מותאם לכל הרמות, החל מאימון מתחילים ועד לאימון מתקדמים. ניתון לכוון את הרצועות בצורה כזו שמאפשרת מנחים קלים יותר ומנחים קשים יותר כתלות בשיפוע בומנח הרצועות. חשוב לדעת לכוון את הרצועות בצורה נכונה ולכן מומלץ לקבל הכוונה ממאמן כושר.


הכנו לכם סרטון המאגד בתוכו 49 תרגילים שניתן לבצע בעזרת הרצועות. חלק מהתרגילים מאתגרים יותר וחלק מאתגרים פחות ולכן התרגילים שתמצאו במאגר יכולים להתאים לכולם.

כמו כן, תמצאו תרגילי רגליים, בטן, ישבן, זרועות וגם תרגילים סטטיים ואירוביים.





לעוד טיפים, מידע והכוונה, אנחנו פה בשבילכם...

בהצלחה :)

שלכם,

סטודיו הכושר של רחובות Team Zone.

2,008 צפיות0 תגובות
  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon

©Team Zone 2022  כל הזכויות שמורות, סטודיו הכושר של רחובות 

מתעדכנים בנושאים הכי חמים בתחום הכושר והתזונה

bottom of page