Teamzone200 המדריך המלא והמפורט לאימון כושר ביתי שניתן לבצע בכל מקום ובכל זמן
top of page

המדריך המלא והמפורט לאימון כושר ביתי שניתן לבצע בכל מקום ובכל זמן

עודכן: 28 באוג׳ 2018

הכנו לכם מדריך אימונים מפורט על מנת שתוכלו לשמור על כושר ובריאות מחוץ לסטודיו, בחופשות, עם הילדים או סתם כשלא יוצא לכם להגיע. האימונים במדריך מגוונים ומאתגרים שניתנים לביצוע בכל מקום ובכל זמן...

אימון כושר ביתי

איך חשבנו על הרעיון? הרבה מהמתאמנים שלנו רוצים לשמור על כושר גם מחוץ לסטודיו במיוחד בתקופות חגים וחופשות משפחתיות. ההרגשה של התמדה באימונים היא כבר חלק מאורח החיים שלנו ולכן היה חושב לנו לתת למתאמנים תוכנית אימונים פשוטה ומגוונת גם כשקצת פחות יוצא להגיע לאימונים בסטודיו.

“The HARDER you work for something, the GREATER you'll feel when you ACHIEVE IT !”

בתכנית ישנם שלושה אימונים שונים כאשר כל התרגילים הם כנגד משקל גוף כך שניתן לבצע בקלות בכל מקום. לכל תרגיל קישור וסרטון ביו טיוב הנותן הדרכה על ביצוע נכון וטכניקה נכונה.


האימונים

יצרנו עבורכם שלושה אימונים, עם תוכנית שבועית מסודרת שתיתן לכם את המעקב והסדר למהלך השבוע. האימון הראשון הוא אימון אינטרוולים הכולל חמש תחנות עבודה ותרגול של כל תרגיל על זמן מסוים. היתרונות באימון אינטרוולים הם רבים, וכוללים שריפה קלורית מוגברת, שיפור מערכת הלב ריאה, מטבוליזם גבוה לאחר האימון וחיזוק שרירים וסבולת שריר.

האימון השני הוא אימון שריפת שומנים הכולל מספר תרגילים רחב כאשר מכל תרגיל מבצעים מספר חזרות גבוה על מנת להגיע למקסימום שריפה ועבודה של השריר. באימון כזה אנו מתמקדים בדופק גבוה ובסבולת השריר, כלומר כמה השריר יכול להחזיק תחת עומס לאורך זמן. זהו אימון עצים אבל יעיל ביותר!

האימון השלישי הוא אימון כושר פונקציונאלי הכולל שני חלקים נוספים לאחר החימום. חלק של כוח, מיומנות ושרירי בטן כאשר אנו עובדים בסטים מסודרים עם זמני מנוחה וחלק אחרון של "מטקון" הכולל אימון קצר בעצימות גבוהה לסיום אפקטיבי של האימון.

כמובן, שלא נשכח בסיום כל אימון לבצע שחרור ומתיחות על מנת להרגיע את הדופק ולהכין את הגף להתאוששות לאחר האימון. במדריך כללנו סרטון מתיחות מפורט המבוצע על ידי המורה ליוגה שלנו, על מנת שתוכלו לבצע בסיום האימון.


169 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page