Teamzone200 Warrior Kickbox - אימון הכושר בו תשרפו מעל 800 קלוריות בשעה!
  • Team Zone סטודיו כושר

Warrior Kickbox - אימון הכושר בו תשרפו מעל 800 קלוריות בשעה!

Warrior Kickbox - When Passion Meets Power


אחד האימונים החזקים ביותר שנוצרו בעולם הפיטנס

גם מהנה, גם מאתגר, יוציא מכם את המקסימום, יחטב ויחזק לכם את הגוף ויגרום לכם להתמכרות קשה!

השילוב האולטימטיבי בין תנועות מאומניות לחימה ובין תרגילים פונקציונאליים באימון אירובי אחד, עם ביט חזק של מוזיקה, אנרגיות שיא וכיף גדול!

מעל 800 קלוריות בשעה

קיקבוקס אירובי – סקירה כללית

שיעורי הקיקבוקס האירובי תפסו תאוצה רבה בשנים האחרונות והפכו להיות בין השיעורים המבוקשים והמיוחדים בעולם הפיטנס כיום. הקיקבוקס הוא לא טרנד חולף, אלא הוא קונספט שהולך לצמוח ולהתרחב יותר ויותר. שיעורי הקיקבוקס בכל חדר כושר או סטודיו הם בין השיעורים המבוקשים והפופולריים ביותר במערכת השבועית.

כאשר אנו מדברים על קיקבוקס אירובי, אנו מתייחסים לתנועות מאומנויות הלחימה המבוצעות ללא מגע או התנגדות כלשהי, אלא רק לצורך אירובי, שריפה קלורית, דופק גבוה ושחרור מתחים. השיעור מתבצע עם מוזיקה קצבית באנרגיות גבוהות והייחודיות היא, שהשיעור יכול לכלול כל כך הרבה תנועות מגוונות שאין צורך באביזרים נוספים או מגע כדי לחוש את עצימות ויעילות האימון.


“Train hard to defeat the greatest enemy - YOURSELF, and to discover the greatest master - YOURSELF"

סוגי שיעורי קיקבוקס בארץ ובעולם

"טאי בוקס"- הינו סוג שיעור אירובי המוכר מאוד בארה"ב ובקנדה. בשיעור זה משלבים תנועות בסיסיות ביותר מעולם אומנויות הלחימה, רק מספר אגרופים, ברכיים ובעיטות בשילובים מאוד פשוטים. זהו שיעור מהנה וזורם אך פשוט יחסית ואינו מגוון.


"בודי קומבאט" - עוד שיטה מוכרת בעולם מתוך סדרת האימונים של "לס מילס". סדרת האימונים כוללת גם אימוני רכיבה על אופניים (ספינינג), חיזוק, עיצוב ומשקולות.

על פי שיטה זו ישנה כוריאוגרפיה מובנית מראש, עם מוזיקה ספציפית ועם זה הקבוצה רצה מספר חודשים. היתרון הגדול ביותר לשיטה זו הוא שניתן לראות את השיפור מאימון לאימון אך החיסרון הוא שאין מספיק גיוון וגירוי שרירי, מאחר והאימון חוזר על עצמו שוב ושוב.


חוץ משיעורי קיקבוקס ספציפים ברב חדרי הכושר והסטודיואים בעולם, ישנם כמה סטודיואים ייעודיים לאומנויות לחימה וקיקבוקס אירובי, המשלבים שיעורי קיקבוקס אירובי וקיקבוקס שקים במגוון של טכניקות אימון.


Warrior Kickbox Trademark

שיטת ה- Warrior Kickbox:

שיטת אימון זו פותחה על ידי אריאל זיו (זוכה תגלית השנה בקיקבוקס שלנת 2011 ומאמן קיקבוקס ופונקציונאלי בכיר), ומטרתה לשלב את עולם אומנויות הלחימה עם שיטות אימון ותרגילים פונקציונאליים.

זוהי השיטה העדכנית והמקורית ביותר והיא מוצגת בכנסים של כושר בארץ ובעולם.

אריאל למד והתמחה גם בתחום הקיקבוקס וגם בתחום הפונקציונאלי, עבר הכשרות מעשיות בארץ ובחו"ל על מנת להיות מוביל בתחום וכיום הוא מכשיר מדריכים ומאמנים מטעם אוניברסיטת תל אביב - קמפוס שיאים, ללמד את השיטה.

לפי השיטה, בתוך הכוריאוגרפיות המשלבות תנועות מאומנויות לחימה אנו מוסיפים תרגילי בסיס של תנועות פונקציונאליות כגון סקוואט, שכיבות שמיכה או לאנג' בתוך קומבינציה, ואפשרות נוספת היא לשלב ממש מערך פונקציונאלי שלם עם שיטות אימון ספציפיות כמו פירמידה יורדת או עולה.


השיטה היא כיום טריידמארק עולמי (Trademark) והשיעור נבחר בין חמשת השיעורים הטובים ביותר בוונקובר – קנדה לשנת 2015.



אלו מרכיבי כושר יש בשיעור?

בשיעור ה- Warrior Kickbox, אנו עובדים ממש על כל מרכיבי הכושר הגופני.

סיבולת אירובית - השיעור הוא שיעור אירובי בו הדופק עולה. אנו מאמנים את הגוף לעמוד לאורך זמן ביכולת לנשום תחת מאמץ.

סיבולת שריר - בתרגילים הפונקציונאליים אנו עושים מספר חזקות גבוה של תרגילים ואנו מאמנים את השרירים לעבוד תחת עומס לאורך זמן.

קואורדינציה - שילובי התנועות מאמנים את המוח ואת הגוף לייצר סינרגיה בין שרירים שונים ובין הפקודות שהמוח נותן לשרירים. קואורדינציה בהחלט ניתנת לשיפור ומחקרים מראים שהיכולת לזכור תנועות ברצף עוזרת במניעת מחלות כגון אלצהיימר ודמנציה.

זרירות ומהירות - קצב השיעור הוא גבוה ואנו מאמנים את הגוף להגיב מהר לסביבה. מצב זה יכול לעזור גם ברגעי האמת אם אנו נתקלים בסיטואציות בלחיצות ברחוב, תגובה מהירה והימנעות ממגע יכולה להציל חיים.

שיווי משקל וגמישות - בכל בעיטה אנו בעצם עומדים על רגל אחת ומאמנים את הגוף בשליטה ושיווי משקל. אמנם לא נשפר את הגמישות בזמן בעיטות אך התנועות עוזרות לשמור על תנועתיות ועל גמישות במפרקים.


יתרונות השיעור:

שיפור תנועתי - האימון עובד על כל השרירים בגוף ועל יכולות תנועתיות מגוונות.

שיפור כושר גופני - שיפור היכולת האירובית והשרירית לאורך מאמץ ארוך.

חיטוב הגוף ושריפת קלוריות גבוהה - השיעור הזה הוא לגמרי "משרפת שומן" - הריבועים בולטים ישר אחרי השיעור!

העלאת הביטחון העצמי - בשיעור לומדים תנועות בסיסיות של אומנויות לחימה ורק מזה הביטחון העצמי עולה.

הפגת מתחים - זה המקום להוציא עצבים! להוריד את כל המתח שהצטבר במהלך היום ולשכוח מהכל!

מעלה את חילוף החומרים בגוף - השיעור יתן בוסט חזר למטבוליזם שלכם ויעזור לכם להמשיך לשרוף קלוריות 24-48 שעות לאחר האימון! שווה, לא?

שיפור במדדים רפואיים כגון כולסטרול וסכרת - מחקרים הוכיחו שפעילות אירובית בעצימות משתנה עוזרת מאוד לשפור מדדים רפואיים.

העלאת האנרגיה והגברת העירנות - יכולת הריכוז במהלך השיעור עוזרת להישאר עירניים ואנרגטיים כם לאחריו.

מסוגלות עצמית גבוהה - כאשר יוצאים מאימון כזה בתחושת הצלחה אין הרגשה טובה מזו!

הנאה וכיף -זה פשוט כיף ומשחרר!



Warrior Kickbox Team Vancouver

אגרופים

אגרוף ג'אב - Jab Punch:

זהו אגרוף אשר מטרתו ליצור שוק ראשוני אצל היריב. הוא יוצא במהירות אך בעוצמה נמוכה על מנת להלם את היריב. כאשר עמידת המוצא היא עם רגל שמאל קדימה אגרוף הג'אב יהיה עם אגרוף שמאל וכאשר עמידת המוצא היא עם רגל ימין קדימה אגרוף הג'אב יהיה עם אגרוף ימין.


אגרוף קרוס: Cross Punch

זהו אגרוף "נוק אאוט", כלומר, מטרתו לגרום להפסד או נפילה של היריב. זהו אגרוף בעל עוצמה רבה מאחר וטווח התנועה משרירי הליבה והרגליים הוא גדול, ובכך יש מומנטום לייצר עוצמה גבוהה. החיסרון באגרוף הוא שהוא קצת יותר איטי ונותן זמן תגובה ארוך יותר ליריב להתגונן או להתחמק. כאשר עמידת המוצא היא עם רגל שמאל קדימה אגרוף הקרוס יהיה עם אגרוף ימין וכאשר עמידת המוצא היא עם רגל ימין קדימה אגרוף הקרוס יהיה עם אגרוף שמאל.


אגרוף אפרקאט: Upper Cut

גם זהו אגרוף "נוק אאוט" קטלני בעיקר כשהוא מגיע מהיד הרחוקה מהיריב. התנועה מתחילה מירידה מזערית כלפי מטה על מנת לייצר מומנטום וממשיכה בתנועה עילית כלפי היריב. אגרוף אפרקאט גבוה מכוון לכיוון הלסת של היריב ואגרוף אפר נמוך לכיוון אזור הצלעות. יש לוודא שמירת פנים עם היד שנייה ולהימנע מבריחה מוגזמת עם היד שנותנת את המכה.


אגרוף הוק: Hook Punch

אגרוף עוצמתי המגיע מהצד בתנועה צידית. גם כאן ניתן לפגוע גבוה באזור הפנים או נמוך יותר באזור הצלעות.


בעיטות

ברך: Knee Kick

בעיטת ברך הינה הבעיטה הבסיסית ביותר. היא עוצמתית מאוד אך דורשת טווח קרוב מאוד ליריב שמולי. גם כאן כל הכוח יגיע מהמותן ולכן שרירי ליבה חזקים חשובים מאוד בעת ביצוע הברך. שימו לב – המטרה היא לא להרים את הברך כלפי מעלה, אלא לפגוע בעוצמה כאשר הברך נעה קדימה והאגן דוחף בעוצמה. יש לכוון לפגוע לכיוון הצלעות.


בעיטה קדמית: Front Kick

בעיטה קדמית היא הבעיטה בה משתמשים הכי הרבה בשיעורים. מבחינת לחימה היא מאוד אפקטיבית, מהירה, עוצמתית וחדה. מבחינת אירובי קיקבוקס, היא בעלת הסיכון הנמוך ביותר לפציעות, קלה להבנה וקליטה, ואין הרבה מקום לטעויות. מבחינה אנרגטית, היא מעלה מאוד את הדופק ומורגשת בנשימה ובשריפה הקלורית.


בעיטת צד: Side Kick

בבעיטה זו נטה את הגוף הצידה ונייצר כוח לבעיטה צידית לכיוון הנגדי.


בעיטת סיבוב: Crescent Kick

בעיטה סיבובית מאוד עוצמתית. נפוצה בשיעורים אך גם דורשת יותר מרחב. הבעיטת נחשבת כבעיטת "סתירה" ודורשת גמישות וטווח תנועה גדול.


בעיטת קפיצה: Jump Kick

בעיטה מאוד עוצמתית, ודורשת תיזמון וקואורדינציה. בבעיטה זו דווקא הרגל הקדמית היא זו שבועטת, כאשר אותה רגל גם קופצת וגם בועטת. חשוב לחזור לעמידת מוצא מיד אחרי הבעיטה.



למי השיעור מתאים?

אמנם השיעור הוא יחסית מתקדם מבחינה תנועתית ובחינה אירבית, ניתן התאים אותו לכל הרמות. מוזיקה בקצב נמוך יותר ותנועות בסיסיות יותר יכולות להתאים לרמת מתחילים. בהדרגה ניתן לבנות את העצימות.


ישנה אפשרות אפילו להעביר את השיעור הזה למבוגרים בני גיל הזהב! זה מצוין עבורם! הם צריכים להתאמן על ריכוז, זיכרון ויכולת תנועתית ואת כל זה אפשר גם לעשות בישיבה על כסא...

השיעור יכול בהחלט להתאים לכולם אך אם נכנסתם לשיעור פעם ראשונה, ידעו את המדריך והיו זהירים יותר עם התנועות עד שתלמדו אתן טוב טוב...


Warrior Kickbox for seniors

הכי חשוב - תהנו מכל טיפת זיעה כי זה אכן שווה את זה!


בהצלחה :)

שלכם,

סטודיו הכושר של רחובות Team Zone.





  • Black Facebook Icon
  • Black Instagram Icon
  • Black YouTube Icon
  • Black Twitter Icon
  • Black Pinterest Icon

©2018 Team Zone, כל הזכויות שמורות, סטודיו הכושר של רחובות